zing mee of koop een cd

1 december 2018

Zingend bakken

inmiddels traditie

We kunnen terugkijken op een geweldige oliebollenactie en een hele gezellige dag. Veel koorleden staken hun handen uit de mouwen, waardoor er bijna 11.000 oliebollen werden verkocht.

Heerlijke geur van versgebakken oliebollen met warme koorklanken

De omgeving ontwaakt door de heerlijke geur van versgebakken oliebollen. Al snel komen de eerste gegadigden zich melden voor een zakje lekkere bollen. Ondertussen steekt Peter van den Brink, organisator van de oliebollenactie, de Green Egg aan en zorgt voor een heerlijk stukje vers gerookte zalm. Hans Snel, in het dagelijkse leven verkoper bij Bronkhorst Buitenleven, oefent tijdens het bakken zijn koorstem en verkoopkwaliteiten. De sfeer zit er goed in bij het Garder Mannenkoor. Dat proef je aan alles!

Gehaald!

We kunnen terugkijken op een geweldige oliebollenactie en een hele

gezellige dag. Veel koorleden staken de handen uit de mouwen waardoor er bijna 11.000 oliebollen werden verkocht. Iedereen hartelijk bedankt die aan deze actie, op welke wijze dan ook, heeft meegewerkt. Een bijzondere prestatie was die van Peter Kok, een van onze koorleden. Hij verkocht ook dit jaar weer de meeste oliebollen.
Hartelijk dank voor je inzet, Peter!