Over het Garder Mannenkoor

Het Garder Mannenkoor is opgericht in april van het jaar 2015. Vanaf september in dat jaar repeteerde het koor in het kerkelijk centrum 'De Rank' te Garderen. Reeds enkele weken later was deze ruimte te klein en verhuisde het koor naar de huidige repetitielocatie aan de Speulderbosweg, het gebouw van de Gereformeerde Kerk in Garderen.

Stevig oefenen in gezellige sfeer

Het koor bestaat momenteel uit ruim 80 leden in de leeftijd van 22 tot 80 jaar. En het ledenaantal neemt nog steeds toe. Onze leden komen uit Garderen en omliggende plaatsen zoals Elspeet, Uddel, Kootwijkerbroek, Putten, Ermelo, Harskamp en Barneveld. Onze wens is dat er nog veel meer plaatsen bij zullen komen!

De sfeer

Wekelijks repeteert het koor op maandagavond onder leiding van Sjaak van Wijngaarden. Het repertoire bestaat uit psalmen, gezangen en vaderlandse liederen. De repetitieavonden hebben een gezellige sfeer, maar er wordt ook stevig geoefend. Middels de zangkunst wil het koor Gods Woord uitdragen in het besef dat alleen God kan geven wat daarvoor nodig is.

Het bestuur

Hieronder maakt u kennis met het bestuur: een vijftal koorleden. Naast dit bestuur wordt de vereniging gesteund door verschillende commissies zoals de muziek- en activiteitencommissie.

voorzitter

Peter Schouten