22 september 2018

Welkom Maarten!

Garder mannenkoor telt 60 leden

Op de laatste avond van het zangseizoen mochten we ons 60e lid welkom heten! Maarten Vos schreef zich deze avond in nadat hij enkele repetities meegezongen had.  Aan het begin van afgelopen seizoen stond de teller op 38 leden. In deze periode hebben we elke maandagavond gerepeteerd en diverse avonden meldden zich nieuwe leden voor koor tot de laatste avond waar dus het 60e lid zich inschreef! We zien terug op een geslaagd seizoen en hopen dat het bereikte aantal niet lang op deze stand blijft staan, maar dat het ook in het seizoen van 2017-2018 zal groeien. Wat Maarten betreft, van harte welkom en we hopen dat je een lange tijd mag genieten van de muzikale en gezellige sfeer bij het Garder Mannenkoor!