9 december 2017

Adventconcert

in Putten

In een prachtige witte ondergesneeuwde kerk in Putten heeft het Garder Mannenkoor samen met het Elspeter Mannenkoor Con Amore een prachtig Adventconcert gegeven. Ondanks de flinke hoeveelheid sneeuw was de kerk nagenoeg gevuld!

Advents- en kerstliederen door het Garder Mannenkoor en Con Amore

Het Garder Mannenkoor begon de avond met 'Het volk dat in duisternis wandelt' waarna ds. Van de Kamp de avond opende met schriftlezing en gebed. De twee mannenkoren brachten daarna afwisselend verschillende advents- en kerstliederen ten gehore. De koren en luisteraars kijken terug op een prachtige avond die afgesloten werd met het 'Ere zij God' die door het Garder Mannenkoor met tegenstem werd meegezongen. We willen iedereen weer hartelijk danken voor de belangstelling en hopen tot ziens op onze volgende concerten!