zing mee of koop een cd

12 mei 2018

Bevrijdingsconcert

in de Grote Kerk van Harderwijk

In de prachtige Grote Kerk van Harderwijk, midden in het centrum, hebben we op 12 mei 2018 een mooi bevrijdingsconcert mogen geven. De belangstelling voor dit concert was groot, waardoor de kerk nagenoeg gevuld was. Deze kerk staat bekend om haar akoestiek, hetgeen de gezongen liederen een extra dimensie gaf.

Psalmen en vaderlandse liederen onder fantastische begeleiding

Naast enkele psalmen werden vaderlandse liederen ten gehore gebracht. Ons koor werd fantastisch begeleid op orgel en piano door respectievelijk Marco den Toon en Johan Bredewout. Arjan en Edith Post met de trompet, Annemarie Langerak – Mons met de dwarsfluit en Willemien van der Hoek – Veldman met de viool zorgden voor de juiste muzikale omlijsting, waardoor met recht vermeld kan worden dat het een prachtige avond was.

Thema: 'Gelukkig is het land'

Ds. Van Kooten uit Elspeet verzorgde de opening en sluiting en sprak enkele memorabele woorden over het thema “Gelukkig is het land”. Een ieder wordt hartelijk dank gezegd voor de medewerking en getoonde belangstelling. We zien u graag een volgende keer terug. Houd onze concertagenda daarom in de gaten.