1 december 2019

Zingend bakken

inmiddels traditie

Binnen 3 dagen meldden zich 25 vrijwiligers zich enthousiast aan voor de jaarlijkse oliebollenbakdag. Dat zegt wel iets over dit koor! Bijna 14.000 bolletjes rolden door de bakstraat. We kunnen terugkijken op een geweldige oliebollenactie en een gezellige dag.

Bijna veertienduizend oliebollen
aan de man gebracht

Vorig jaar was er één lid die er 1760 verkocht. We weten het niet, maar of hij vond het toch nog aan de magere kant, of hij had hulp ingeschakeld. Dit  jaar verkocht hij er 2250.
Bedankt Peter voor je geweldige inzet!

een dag met
gemengde gevoelens...

Oliebollen bakken staat gewoonlijks voor gezelligheid.
Maar u mag weten dat de activiteitencommissie deze dag met gemengde gevoelens georganiseerd heeft.

Alles heeft een bestemden tijd.
Prediker 3:1a

Dagen van droefheid en blijdschap wisselen elkaar af.
Ook binnen dit koor.

Bezorgen.

We kunnen terugkijken op een geweldige oliebollenactie en een hele

gezellige dag. Veel koorleden staken de handen uit de mouwen waardoor er bijna 14.000 oliebollen werden verkocht. Iedereen hartelijk bedankt die aan deze actie, op welke wijze dan ook, heeft meegewerkt. Een bijzondere prestatie was die van Peter Kok, een van onze koorleden. Hij verkocht ook dit jaar weer de meeste oliebollen.
Hartelijk dank voor je inzet, Peter!